جدیدترین مدل های دیوارپوش بین کابینتی2019


تو این پست میخوام در مورد جدیدترین مدل های دیوارپوش بین کابینتی بگم. این سری دیوارپوش هایی که انتخاب کردیمزیبا، شیک و ترند هستن. انتخاب یه بین کابینتی شیک زیبایی آشپزخانه رو صدچندان میکنه.

 

بین کابینتی زیبا
 

دیوارپوش بین کابینتی آینه ای

استفاده از آینه در دیوارپوش تو معماری مدرن هم به زیباسازی هم به بزرگتر بنظر رسیدن فضا کمک میکنه و نور رو منعکس میکنه. ولی تمیز کردن اون کار سختیه که باید تو انتخاب این دیوارپوش در نظر گرفت.

مطلب پیشنهادی : طراحی کابینت ممبران + 14 عکس جذاب 

 

دیوارپوش بین کابینتی
 

دیوارپوش بین کابینتی هفت هشتی

تو این مدل کاشی ها بصورت هفت هشتی بین کابینت ها قرار میگیره.

 

کاشی بین کابینتی

 

دیوارپوش بین کابینتی شیشه رنگی

پرطرفدارترین بین کابینتی همین شیشه رنگی ها هستن. انتخاب رنگی که به آشپزخانه بیاد و هماهنگ با سبک و بقیه قسمت های آشپزخانه باشه کمی مشکله. وقتی کابینت ها سفید باشن دست طراح برای انتخاب رنگ بازتره. از ویژگی های اون میتونم به تمیزشدن آسان و زیبایی اشاره کنم. این دیوارپوش ها گرونتر هستن نسبت به بقیه بین کابینتی ها ولی جلوه ی فوق العاده ای دارن.

مطلب پیشنهادی :  5 سوال مهم در مورد جنس کابینت آشپزخانه 

 

شیشه بین کابینتی
 

دیوارپوش بین کابینتی تیکه های شیشه رنگی

یه اثر هنری زیبا و به صرفه با تیکه های شیشه ایده ی جالبی برای فضای بین کابینت های آشپزخانه تونه. اگه هم حوصله طراحی و خلاقیت های اینجوری رو ندارین میتونین از کاشی های شیشه ای رنگی آماده استفاده کنین.

 

شیشه بین کابینتی
 

دیوارپوش بین کابینتی طلایی

این دیوارپوش برای کابینت های کلاسیک یا نئوکلاسیک گزینه ی خیلی خوبیه. منبت کاری ها و تاج و پاخورهای شکیل این سبک ها در کنار رنگ طلایی بینشون ( بین کابینتی طلایی ) ترکیب عالیه ای میشه.

 

طراحی کابینت کلاسیک
 

دیوارپوش بین کابینتی رزگلد

خاص بودن از ویژگی های این بین کابینتی هست و این مورد هم ویژگی های و طرفدارای خودشو داره.

مطلب پیشنهادی : اصول طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه

 

بین کابینتی جدید

 

دیوارپوش بین کابینتی پی وی سی

دیوارپوش‎ها‎ی پی وی سی دارای استحکام بالایی هستن و به همین دلیل در مقابل ضربه مقاومن. این دیوارپوش‎ها‎ عایق خوبی برای دما و صوت هستن، نصبشون آسونه و وقت کمی میبره و به زیرسازی نیازی نداره. یه نکته مهم در مورد این دیوارپوش ها اینه که اگه در معرض نور خورشید یا اجسام نوک تیز قرار بگیرن به تعمیر نیاز دارن در غیر اینصورت عمر و دوام طولانی ای دارن.

 

بین کابینتی پی وی سی

 

لینک های مفید : دیوارپوش بین کابینتی - مقالات دکوراسیون داخلی - طراحی کابینت آشپزخانه