کابینت انزو ترکیبی بین کابینت مدرن و کلاسیک هست. براق بودن این کابینت ها، اون ها رو شبیه کابینت هایگلاس کرده و طرح درب ها شبیه کابینت ممبران یا همون کلاسیک هست. 

کابینت پولیشی (طرح انزو) چیست؟

کابینت پولیشی نوعی از کابینت آشپزخانه انزو هست با این تفاوت که در اون به جای روکش وکیوم، رنگ پولیشی به کار میره. رنگ پولیشی یکی از خاصترین رنگ هاست که روی MDF قرار می گیره. پولیش ماده‌ای مایع مانند که البته گاهی نیز به صورت خمیری و اسپری هم هست.

جنس کابینت پولیشی چیه ؟ کابینت پولیشی طرح انزو مغزی از جنس ورق ام دی اف خام داره که این ورق ها در سایزهای بیست و پنج و چهل میلی‌متری انتخاب میشه و توسط دستگاه‌های برش و سی ان سی طبق سلیقه‌ی مشتری و دیزاین منازل به شکل ساده یا ابزار خورده شده حکاکی میشن. اما همانطور که میدونین تفاوتی که تو تمام کابینت‌های تولید شده وجود داره تو جنس درب و نمای کابینت هاست و فضای داخلی همه ی کابینت ها یکسان و تماما از جنس ام دی اف با روکش سفید هست. 

مزیت مدل کابینت پولیشی نسبت به کابینت آشپزخانه انزو معمولی (دارای روکش وکیوم) اینه که اگه روی درب کابینت پولیشی خط و خش بشه قابل ترمیمه. اما از یه طرف دیگه استفاده چندباره از پولیش هم میتونه مضر باشه. این استفاده مداوم از پولیش، ضخامت لایه بیرونی و محافظ رنگ بدنه رو کم میکنه و در نتیجه میزان آسیب پذیری رنگ هم کم میشه.

لینک مقاله اصلی : کابینت انزو

لینک های مفید :

مقالات دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

طراحی کابینت اشپزخانه

طراحی کابینت مدرن

طراحی کابینت کلاسیک

طراحی کابینت نئوکلاسیک

اجرای کابینت در کرج