طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

دیوارپوش بین کابینتی + عکس

جدیدترین مدل های دیوارپوش بین کابینتی2019


تو این پست میخوام در مورد جدیدترین مدل های دیوارپوش بین کابینتی بگم. این سری دیوارپوش هایی که انتخاب کردیمزیبا، شیک و ترند هستن. انتخاب یه بین کابینتی شیک زیبایی آشپزخانه رو صدچندان میکنه.

 

بین کابینتی زیبا
 

دیوارپوش بین کابینتی آینه ای

استفاده از آینه در دیوارپوش تو معماری مدرن هم به زیباسازی هم به بزرگتر بنظر رسیدن فضا کمک میکنه و نور رو منعکس میکنه. ولی تمیز کردن اون کار سختیه که باید تو انتخاب این دیوارپوش در نظر گرفت.

مطلب پیشنهادی : طراحی کابینت ممبران + 14 عکس جذاب 

 

دیوارپوش بین کابینتی
 

دیوارپوش بین کابینتی هفت هشتی

تو این مدل کاشی ها بصورت هفت هشتی بین کابینت ها قرار میگیره.

 

کاشی بین کابینتی

 

دیوارپوش بین کابینتی شیشه رنگی

پرطرفدارترین بین کابینتی همین شیشه رنگی ها هستن. انتخاب رنگی که به آشپزخانه بیاد و هماهنگ با سبک و بقیه قسمت های آشپزخانه باشه کمی مشکله. وقتی کابینت ها سفید باشن دست طراح برای انتخاب رنگ بازتره. از ویژگی های اون میتونم به تمیزشدن آسان و زیبایی اشاره کنم. این دیوارپوش ها گرونتر هستن نسبت به بقیه بین کابینتی ها ولی جلوه ی فوق العاده ای دارن.

مطلب پیشنهادی :  5 سوال مهم در مورد جنس کابینت آشپزخانه 

 

شیشه بین کابینتی
 

دیوارپوش بین کابینتی تیکه های شیشه رنگی

یه اثر هنری زیبا و به صرفه با تیکه های شیشه ایده ی جالبی برای فضای بین کابینت های آشپزخانه تونه. اگه هم حوصله طراحی و خلاقیت های اینجوری رو ندارین میتونین از کاشی های شیشه ای رنگی آماده استفاده کنین.

 

شیشه بین کابینتی
 

دیوارپوش بین کابینتی طلایی

این دیوارپوش برای کابینت های کلاسیک یا نئوکلاسیک گزینه ی خیلی خوبیه. منبت کاری ها و تاج و پاخورهای شکیل این سبک ها در کنار رنگ طلایی بینشون ( بین کابینتی طلایی ) ترکیب عالیه ای میشه.

 

طراحی کابینت کلاسیک
 

دیوارپوش بین کابینتی رزگلد

خاص بودن از ویژگی های این بین کابینتی هست و این مورد هم ویژگی های و طرفدارای خودشو داره.

مطلب پیشنهادی : اصول طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه

 

بین کابینتی جدید

 

دیوارپوش بین کابینتی پی وی سی

دیوارپوش‎ها‎ی پی وی سی دارای استحکام بالایی هستن و به همین دلیل در مقابل ضربه مقاومن. این دیوارپوش‎ها‎ عایق خوبی برای دما و صوت هستن، نصبشون آسونه و وقت کمی میبره و به زیرسازی نیازی نداره. یه نکته مهم در مورد این دیوارپوش ها اینه که اگه در معرض نور خورشید یا اجسام نوک تیز قرار بگیرن به تعمیر نیاز دارن در غیر اینصورت عمر و دوام طولانی ای دارن.

 

بین کابینتی پی وی سی

 

لینک های مفید : دیوارپوش بین کابینتی - مقالات دکوراسیون داخلی - طراحی کابینت آشپزخانه

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معماران کارینا

طراحی کابینت ممبران

طراحی کابینت ممبران

تو این مقاله میخوام در مورد طراحی کابینت ممبران بگم. پس بهتره اول در مورد سبک کابینت کلاسیک یا همون ممبران بگیم.

تا حالا براتون پیش اومده که این سوالو بپرسین که: کابینت کلاسیک چیه؟ چرا بهش میگن کلاسیک؟ یه کابینت باید چجوری باشه تا بهش بگیم کلاسیک؟!!هروقت که حرف از کلاسیک تو هر زمینه ای میشه حس نوستالژی بهمون دست میده. برای همین حسه که خیلی از ماها به سمت وسایل کلاسیک کشیده میشیم. سرستون ها، نقش و نگار، تاج ها، تورفتگی و برآمدگی ها همه یه سبک جذاب و شکیل کلاسیک رو نشون میدن. 

طراحی کابینت کلاسیک


طراحی کابینت کلاسیک

یه نکته ی مهم که تو طراحی آشپزخانه کلاسیک یا آشپزخانه ممبران وجود داره اینه که اصل قرینگی باید در اون رعایت بشه. در این آشپزخانه ها همه ی اجزا بصورت قرینه هستن و کمتر جایی رو میبینین که قرینه نیست. عکسی که در قسمت پایین میبینین طراحی یه آشپزخانه کلاسیک هست که اصل تقارن و تعادل در اون رعایت شده.
 

کابینت کلاسیک
 

جنس کابینت کلاسیک

جنس این کابینت ها از چوب یا طرح چوب هست که چوبی اون خیلی گرونتر از طرح چوبه. رنگ سفید رنگی پرطرفدار در این سبک کابینت هاست. از رنگ های دیگه ای هم تو این سبک میشه استفاده کرد مثل رنگ کرم، مرواریدی، قهوه ای، گردویی، خاکستری و … . 

 

مطلب پیشنهادی : ۵ سوال مهم در مورد جنس کابینت آشپزخانه !

 

طراحی کابینت کلاسیک

 

اصل مهم در طراحی کابینت کلاسیک : اصل قرینگی

فرض کنین وارد یه اتاق پذیرایی بزرگ شدین و فقط یه کاناپه با یه میز تی وی بزرگ بود و فضای خالی زیادی داشت. شما هم حس کردین که یه چیزی تو این پذیرایی کمه؟ بله. اگه وارد جایی شدین و حس کردین که یه چیزی کمه به این دلیله که تقارن بصری و تعادل تو اون مکان رعایت نشده!

نکته : چجوری اصل قرینگی رو تو طراحی کابینت کلاسیک رعایت کنیم؟

یه جا رو بعنوان نقطه ی مرکز یا نقطه ی کانونی در نظر میگیریم مثل یه دیوار و طراحی رو بصورت قرینگی انجام میدیم.

تعادل رو تو اصل قرینگی باید رعایت بکنیم. ولی این نکته رو در نظر داشته باشین که طراحی آشپزخانه نباید جوری باشه که انگار یه آینه وسط آشپزخانه گذاشتیم.

 

کابینت کلاسیک

ممنون که تا آخر مقاله همراهم بودینheart امیدوارم مطلب مفیدی براتون بوده باشهsmileyاگه نمونه کارهای بیشتری از کابینت ممبران یا همون کلاسیک میخواین پیشنهاد می کنم به سایت ما سر بزنین. تو سایتمون نمونه کارهای کابینت کلاسیک، نئوکلاسیک، مدرن و طراحی پذیرایی و نشیمن و اتاق خواب و نمای ساختمان هست. 

اگه سوالی در مورد طراحی کابینت کلاسیک دارین حتما کامنت بذارین.

 

+ لینک مقاله اصلی : طراحی کابینت ممبران

+ لینک های مفید : مقالات دکوراسیون داخلی - عکس کابینت کلاسیک - طراحی دکوراسیون داخلی 

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
معماران کارینا